|
Dział Planowania, Organizacji i Nadzoru |
 |
Kontakt
|
|
Dział Planowania Organizacji i Nadzoru Uniwersytecki Szpital Kliniczny im. Fryderyka Chopina w Rzeszowie 35-055 Rzeszów, ul. Szopena 2 budynek „J”, pok. nr 19, 25 tel.: 17 86 66 085 fax: 17 86 66 021 e-mail: wsspon@wp.pl
|
|
|
Kierownik |
- mgr Agata Rojek, tel. 17 86 66 007,
e-mail: arp@szpital.rzeszow.pl
|
|
Pracownicy |
- Zastępca Kierownika - mgr Magdalena Szubart, tel. 17 86 66 084,
e-mail: m.szubart@szpital.rzeszow.pl
- Specjalista ds. jakości usług medycznych - mgr Oskar Fąfara, tel. 17 86 66 086,
e-mail: o.fafara@szpital.rzeszow.pl
- Specjalista - mgr Agata Kielar, tel. 17 86 66 054,
e-mail: a.kielar@szpital.rzeszow.pl
- Specjalista informatyk - mgr inż. Ewa Świder, tel. 17 86 66 627.,
e-mail: e.swider@szpital.rzeszow.pl
- Referent - mgr Barbara Dworak, tel. 17 86 66 085,
e-mail: b.dworak@szpital.rzeszow.pl
|
|
|
Informacje o Dziale |
Do zadań Działu Planowania, Organizacji i Nadzoru należy:
- opracowywanie projektów zmian struktury organizacyjnej oraz ostateczne opracowywanie wewnętrznych aktów normatywnych, ich ewidencjonowanie i rozprowadzanie,
- współpraca z jednostkami zewnętrznymi w zakresie organizacji jednostki,
- sporządzanie oraz ewidencja umów zawieranych przez Szpital z podmiotami zewnętrznymi, nadzór i kontrola nad sprawami administracyjnymi wynikającymi z aktów prawa wewnętrznego,
- opracowywanie i prowadzenie spraw związanych z podmiotowością Szpitala oraz innych związanych z jego organizacją i prawidłowym funkcjonowaniem w oparciu o obowiązujące przepisy prawne
- sporządzanie zarządzeń Dyrektora we współpracy z właściwymi komórkami organizacyjnymi,
- rejestracja, kontrola i realizacja zarządzeń resortowych, Marszałka Sejmiku Województwa Podkarpackiego, rady Społecznej przy szpitalu i Dyrektora Szpitala.
- opracowywanie i przygotowywanie materiałów dla Rady Społecznej Szpitala
- udział w opracowywaniu: statutu, regulaminów, poleceń wewnętrznych, struktury organizacyjnej Zakładu,
- przeprowadzanie procedur postępowań konkursowych i przetargowych, z wyłączeniem przepisów prawa zamówień publicznych,
- przygotowywanie i składanie ofert na świadczenia zdrowotne do NFZ realizowane przez Szpital,
- analiza cennika świadczeń i jego aktualizacja,
- prowadzenie zbioru protokołów z kontroli zewnętrznych oraz sporządzanie odpowiedzi na wykonane zalecenia pokontrolne,
- prowadzenie dokumentacji skarg i wniosków oraz odpowiedniej korespondencji związanej z wyjaśnianiem,
- prowadzenie różnej korespondencji wewnętrznej i zewnętrznej w zakresie działalności Zakładu,
- prowadzenie dokumentacji medycznej związanej z pobytem chorego w szpitalu,
- sporządzanie sprawozdań statystycznych i innych informacji dotyczących działalności oddziałów i innych komórek organizacyjnych,
- prowadzenie sprawozdawczości i dokumentacji rozliczeniowej z realizacji kontraktów z NFZ,
- prowadzenie szkoleń dla personelu medycznego z zakresu udzielania i rozliczania świadczeń medycznych
- rozliczanie wykonania świadczeń zdrowotnych przez poszczególne komórki usługowe Szpitala.
- prowadzenie postępowań dotyczących skarg Pacjentów
- sporządzanie sprawozdawczości, analiz i zestawień z realizacji świadczeń w zakresie zawartych umów,
- stała współpraca z oddziałami szpitalnymi i poradniami w zakresie prawidłowej ewidencji świadczeń w aplikacji rozliczeniowej,
- zbieranie, opracowywanie oraz analizowanie materiałów statystycznych z zakresu działalności Szpitala,
- kontrola i nadzór nad prowadzeniem ewidencji Pacjentów hospitalizowanych w oparciu o program komputerowy,
- gromadzenie i wydawanie dokumentacji dotyczącej chorych,
- prowadzenie Archiwum, w tym: przechowywanie i zabezpieczenie dokumentacji medycznej, prowadzenie ewidencji posiadanej dokumentacji, brakowanie dokumentacji niearchiwalnej,
- udostępnianie dokumentacji medycznej dla Pacjentów oraz podmiotów zewnętrznych poprzez sporządzanie kopii i odpisów,
- sporządzanie wskaźników i opracowań statystycznych z zakresu działalności Szpitala,
- rejestracja urodzeń i zgonów,
- nadzorowanie pod względem merytorycznym prawidłowego wypełniania kart statystycznych,
- prowadzenie dokumentacji medycznej związanej z pobytem chorego w szpitalu, a w szczególności: księgi głównej przyjęć i wypisów, korespondencji dotyczącej pobytu chorego w szpitalu (np. wystawianie zaświadczeń o pobycie, wykonywanie odpisów i kserokopii dokumentacji medycznej), prowadzenie sprawozdawczości i statystyki medycznej,
- prowadzenie dokumentacji rozliczeniowej związanej z wypisem Pacjenta z oddziału
|
|
|
|
|